Vitsippor, en älg och en bäver

Jag glömde totalt bort att blogga igår även fast jag är ledig och idag har jag pluggat hela dagen och sen varit ute och sprungit så jag har haft fullt upp. Slänger in ett litet inlägg nu ändå innan jag kryper till kojs.
 
Såg några älgar igår också man på kort ville dom inte vara med men jag fick med en fjärdedels älg i alla fall. Bättre än inget! Sen igår morse hörde jag att det blev en väldig uppståndelse över något och att kameran åkte fram. Dock var klockan runt 6 och jag var ledig så motivationen att gå upp och kolla var inte på topp så jag sov vidare. När jag vaknade sen och kollade på kameran var jag tvungen att fråga mamma vad tusan som var på bilden och tydligen var det en bäver!
 
Jaja nu ska jag sova! God natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback