Teater med Uppsala universitet

Teatern igår var superbra! Sjukt rolig och så långt över mina förväntningar. Studenterna(det var studenter precis som jag hade för mig och som förresten kom från Uppsala universitet) var jätteduktiga. En stor eloge till hon som spelade tysk soldat som var så otroligt duktig på att improvisera när publien skrek omstart.(innan teatern startade förklarade två av studenterna att publiken när som helst kunde skrika omstart och att skådespelarna då skulle t om den sista repliken på ett annat sätt. Man kunde också skrika tex "omstart, ombytta roller" eller "omstart prata baklänges" eller vad man nu ville och då skulle som på scenen lyda vilket faktiskt blev riktigt roligt) Vad teatern hette kommer jag tyvärr inte ihåg men det kan inte vara alltför svårt att kolla upp. Nu ska jag i alla fall sova!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback