Rapidfart

Igår kväll efter maten var mina kära föräldrar helt plötsligt bortsprungna och mobilerna låg hemma men det tog inte någon lång stund innan jag kom på vart dom måste vara. Så jag tog på mig skorna, låste dörren och gick ner till bästa grannarna Ullrik, Susanne och Erik, och mycket riktigt. Där satt dom allihopa på Eriks terass och hade det bra med alla vovvarna. Vi stannade där till strax innan 12 då vi gick hem och la oss.
Idag däremot blir det en hel del plugg. Två veckor kvar och sen är allt arbete på gymnasiet i princip klart för nästkommande två veckor blir det bara en massa studentyra. Jag kan knappt fatta det. Hur kan 3 år gå så otroligt fort??
 
På tal om att tiden går fort, hur kan våren ha gått så fort? För en vecka sen var björkarna så söta med sina små, små skott och nu är ju allt utslaget. Snart ser man inte ens igenom vår gigantiska asp heller kan jag säga. Poof så är det sommar. Näe man får allt ta och njuta så gott man kan av årstiderna för nu går allt i rapidfart!
 
Bilder från några dagar sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback