God morgon!

Håller på att städa lite smått nu och packa lite för att åka till Gävle sen. Jag ska först åka till Madeleine och prova passform på klänningen och sen hem till Heidie för lunch och till sist åka med henne till Uppsala för teater. Vad det är för teater har jag ingen aning om än och det tror jag inte hon heller har men det blir säkert kul! Hon hade blivit bjuden av studenter via jobbet tror jag och om jag inte kommer ihåg fel så var det också studenter som skulle uppträda.
 
Förra gången jag åkte till Madeleine och provade var i torsdags och då blev jag lite tidig vilket gjorde att jag gick in i en inredningsaffär och kikade lite. Vips så stod den bara där, rödlappad och ropade på mig. Jag menar 80 kr? Klart värt! 
 
 
Klänningen kommer jag förresten inte visa upp förrän balen så den får ni vänta ett tag till på!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback