Snurr

Det är snurrar i skallen just nu. Känns som om jag bara vill veta hur det blir sen och slippa tänka   och fundera och undra hela tiden. Har kommit på att jag nog är en riktig kontrollfreek. Alltså det är inte så att jag vill veta exakt vad som ska hända i morgon eller i övermorgon, det får väll bli som det blir. Jag är snarare en långsiktig kontrollfreek. En som vill veta exakt vad jag gör och var om ett halvår, ett år och två. Jag tycker om att planera frantiden och om jag inte kan det så känner jag mig osäker. Det är just osäker som jag känner mig nu. Hm. Djupt. Min svenskalärare Tobias skulle vara stolt. Nog med kvällstankar. Nu ska jag sova och drömma gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback