Krasslig igen

Jahapp då var jag småkrasslig igen då. Inte sjuk men ganska krasslig i halsen. Jag som hade tänkt ringa till farmor och farfar och fråga om jag fick komma dit och fika idag men då sket ju det sig för jag vill ju inte smitta dom. Så typiskt!
Så nu sitter jag på siggan och dricker te och myser med Dezzan i soffan. Fick sluta rejält tidigt idag eftersom jag kom till skolan och upptäckte att jag inte hade några lektioner alls så då gick jag upp till mamma. Riktigt skönt att hon jobbad där hon gör och med det hon gör. Jag menar jag kan ju alltid gå hit när jag vill.Dessutom finns det alltid något gott att äta på här. Inte mig, Sandvikens största gottegris, emot!
 
Här är lite bilder från helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback