En kreativ dag

Visst är det trevligt när man är lite inne i en kreativ period! Idag har jag påbörjat projekt kuddar, vimplar och grodfodral och hittills går det över förväntan. Lite mirakulös tur har bara kännt för att falla in på helt rätt ställen idag. Imorse när jag tog ur tygen ur plastpåsen kom jag på vad jag helt och hållet tänkt fel på när jag stod och handlade det. Örngott är 50x60 cm och inte 40x50... Låt oss säga att det for en del grodor ur munnen på mig innan jag insåg att expediten på Panduro inte bara var trevlig och hjälpsam, han var också extremt generös när det kom till att klippa ut tyg också! En eloge till honom, he saved my day.
 
 
Förutom tyg och lite annat smått och gott på Panduro kikade jag även in på Din skos skorea. Färgen blir inte mycket bättre än så här!
 
 
 
Efter att också ha gått lite på IKEA begav jag mig tillbaka till sandviken och fotade lite mingelbilder som ni kanske får se lite senare. Här har vi en bild på brudparet i alla fall!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback