Dagen i Stockholm

Vi stannade kvar en natt till här. Inte för att vi inte kunde blivit klara med uppackningen utan för att det är så mysigt att bara gå runt att strosa i Stockholm. Har gått två härliga prommenader idag i Djurgården och i Bergshamra till Ulriksdals slott och tillbaka. Synd att jag inte tog med kameran ändå.. Men mobilbilder får väl duga!
Djurgården Ulriksdals slott Justja. Jag har glömt berätta att jag i förrgår, 16 år försent, kom in i den där rebelliska 3 års-perioden och bestämde mig för att klippa mig själv med en vanlig gul barnsax. Det blev uppklippt och lugg och faktiskt mycket bättre än jag förväntat mig. Jag blev faktiskt rätt nöjd! Jag menar det kunde ha blivit väldigt mycket värre ;)Nu är det dax för små kråkor att sova, som mamma skulle sagt. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback