Välbehövlig promenad

Sitter och dricker varm Oboy och försöker bli varm efter min välbehövliga promenad hem från bussen. Har sammanlagt varit ute i en timme och tjuga minuter vilket var riktigt skönt men jag gick av misstag av vid fel hållplats men det gjorde inte så mycket. Gick ut en till gång direkt efter att jag kom hem en snabbis med kameran och glömde då såklart mössa och vantar inne. När jag kom in igen fick jag knappt ner dragkedjan på skorna för att jag var så kall om händerna. Men nu är jag i alla fall inne i värmen igen! Även fast jag gick en bit och frös med kameran så var det ändå på gården jag fick dom bästa bilderna

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tur inte Dezzie läser blogg. Hon skulle bli riktigt sur.Hon vill åxå få en promenad med dig.

Svar: Tror inte hon hade velat följa med på den ärligt talat
Beatrice Vad-Schütt Klockervold

2013-01-17 @ 17:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback