Söndag

Sitter i onepiecen i soffan och dricker te ur en av mina nya fina temuggar med några fototidningar samtidigt som morgonens nyhetsmorgon är på i bakgrunden. En mycket bra start på dagen! Inte är jag speciellt seg heller trots gårdagens Slick-debut, lite träningsvärk bara men det får man väll räkna med efter några timmars hoppande på dansgolv.
 
I förrgår var jag in till Marina och fikade och sen bar det av till stan för att byta skjortorna jag fick i julklapp som var för små. Dock hade dom inga fler på lager så det blev en ny väska och en ny plånbok istället då det var något jag verkligen var i behov av. Det är nämligen så att min foundation sprängts i min förra handväska och i princip sprutlackerat den inuti... Visst det spelade väll ingen större roll att väskan dåmera var beige på insidan men det är lite småtrökigt att allt annat man lägger ner där också är beiget när man tar upp det igen. Speciellt inte när det gäller kläder...
 
Nu har temperaturen verkligen ordnat upp sig här hemma och frosten syns på träden igen efter allt töande. Mysigt tycker jag. Även fast julen är över. Vi hade ju lite tur och stack upp till fjällen precis när det blev skitväder åt alla här hemma och toppenväder i Nysätern, men hann ändå med toppenvädret precis innan vi åkte. Tänkte visa lite bilder från prommenaden jag tog i Årsunda innan nyår med Jack och Kelly. Det var verkligen superfint väder!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback