Mycket att göra!

Det är ganska mycket att göra för tillfället. Idag har jag historieprov, igår hade jag ett halvt fysikprov och imorgon har jag andra halvan av fysikprovet. En analys i svenska att göra, en engelskauppsats, projektarbetet som jag jobbar med i princip varje dag nu, en stor samhällskunskapsuppgift om moderaterna och en inlämningsuppgift i matte bredning. Idag ska jag dessutom ta och plugga en hel del körkortsteori. Puh. Jag längtar till sportlovet. Men tiden går så fort nu ändå. Fast på fel sätt. Jag håller fortfarande på med Susanne och Fredriks fotobok från bröllopet och det är så svårt att välja! Har en otrolig beslutsångest! Det måste bli perfekt. Så är det bara.
 
Just nu sitter jag på siggan och ska snart ta och plugga lite. Jag börjar först kvart i 11 idag så det är lika bra att passa på. Som bakgrundsljud har jag en snarkande hund. Ganska mysigt faktiskt!
 
Eftersom jag tycker att inlägg är ganska tråkiga utan bilder så lägger jag in lite fler från härom dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback