Lediga dagen

Har varit en superskön dag hemma med Dezzie, prommenader, te, mys, flera avsnitt av A place in the sun och En plats på landet samt lite projektarbetesplugg. Nu sitter jag nyduschad i sängen och ska strax ta och lägga mig och sova.
 
Igår kväll kollade jag ju på A walk to remember och jag kan nu säga att den helt klart lägger sig på min top 3-grinfilmslista. Otroligt bra film. De andra två filmerna som ligger i toppen av min lista är A little bit of heaven och Marley and me. Båda två väldigt bra filmer men Marley and me är en film jag inte kan titta på i över huvud taget. Är det någon film som jag blir helt förstörd av så är det den.
 
Näe nu får jag allt ta och lägga mig ner under täcket och vänta på John Blund. Jag tror han kommer snabbt ikväll. God natt!
 
Bjuder på en gammal bild med ett litet slutcitat för dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback