Jullov!

När jag väl kommer hem efter en vecka i Stockholm ser allt Dezzie till att hålla reda på vart jag är! Genom att sitta ovanpå mig... Alla metoder är bra utom dom dåliga!
 
Nu har jag äntligen jullov och jag tänker inte plugga en gnutta förrän den 25e! Jag kan inte ens plugga förrän då. Varför kan jag inte berätta för tillfället men det kommer! Det känns väldigt skönt dock kan jag säga att inte ens ha något annat val än att inte göra ett dugg. Idag hade jag Ksen i mekanik som jag pluggat inför hela veckan och det gick helt ok tror jag. Svårt att säga med tanke på att ett litet litet slarvfel kan göra att en hel uppgift blir fel och att man missar poäng men som sagt så kändes det bra så jag håller tummarna på att jag får med mig så många poäng till tentan som möjligt.
 
Förra veckan var det dax för DoP-expo som är Design och Produktframtagnings egen mässa där vi ställer ut våra projektarbeten som vi jobbat med under hela hösten. Förrutom att fixa det sista med vårt eget projekt och stå i vår monter var jag också fotovärd för hela mässan vilket betyder att jag tillsammans med Frida fotade från måndag till onsdag på uppbyggnaden, själva mässan och festen efter mässan. Mycket jobb men det var väldigt kul!
 
Här har vi vår lilla projektgrupp och vårt ganska coola slutresultat!
 
Och så två bilder från festen på onsdagen också som var väldigt rolig med Gatsby/20-tals-tema!
 
Ja det har varit två ganska fullspäckade veckor så nu är det otroligt skönt att få pusta ut! Och så är det ju jul tillråga på det. Julklapparna är inhandlade och nu är det mys-mode på i fyra dagar frammåt!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fy sjutton va vacker du är på fotot!!!!

Svar: Tack snälla Anne-Marie!!
Beatrice Vad-Schütt Klockervold

2013-12-29 @ 22:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback