Håller tummar och tår

Man vet aldrig riktigt vad som händer när jag vistas i köket så nu är det bara till att hålla tummarna för mina maränger
 
Nu är vi tillbaka i Sälgnäsviken igen och sitter för tillfället och kikar på film allihopa. Justja, jag skulle ju berätta varför jag inte kunde plugga förrän den 25e. Det berodde nämligen på att jag slog in min Algebra och Geometri-bok några dagar innan jul eftersom jag varken hade en låda eller några tunga stenar till mamma och pappas present. Men går man på KTH är det bara att ta till matteboken som funkar minst lika bra som några kilo sten och som dessutom redan är fyrkantig och ganska enkel att tejpa fast ett litet kuvert innehållande ett litet rim om en buggkurs, på! 
 
 

Kommentarer
Postat av: e

fina de blev :)

Svar: Tack så mycket! :)
Beatrice Vad-Schütt Klockervold

2014-01-08 @ 08:42:26
URL: http://beriz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback