Flunsa

När julafton gick, kom influensan, så det blev en åttonde gång sjuk iår ändå. Kanske inte så lägligt men bättre att vara ledig, hemma och sjuk än i Stochkolm, stressad av allt jag missar i skolan och sjuk. Faktiskt ganska så mycket bättre för nu har jag till och med haft en anledning att bara ligga i sängen och kolla på serier någon dag. Rätt underbart när jag väl tänker efter! Just nu är jag och familjen nere i Stockholm en vända och vattnar lite blommor men vi åker nog hem imorgon igen. Känns ju inte supersmart att stanna här nere över nyår med Dezzie och alla fyrverkerier. Inte för at hon brukar vara så jätterädd men det är ju dumt att utmana ödet.
 

Kommentarer
Postat av: e

krya! :)

Svar: Tack! :)
Beatrice Vad-Schütt Klockervold

2014-01-08 @ 08:44:21
URL: http://beriz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback