Hur blir det?

Jag har tänkt en hel del på det här med att börja på KTH. Starten för ansökningar började strax före jag åkte upp till Nysätern och jag tänkte ta och skicka in min ansökan antingen samma dag jag kommer hem eller på måndag om jag behöver någon hjälp av syon(som dock är sjukskriven men nu äntligen har dom skaffat en vikarie så det ordnar sig ändå).Jag är 99,9% säker på att det blir KTH jag kommer gå på. Det skulle vara något ganska extremt som skulle hända för att jag skulle börja någon annanstans.
 
Hur som helst så har jag en ganska stor kontainer med funderingar om hur det kommer vara och kännas och så. Allt ifrån kurserna till den dagliga rutinen till hur man ska klä sig. Om jag nu tar klädsel som ett exempel, hur klär man sig egentligen på KTH? Kan man ha på sig lite vad man vill och sticka ut lite eller går alla klädda i ungefär samma prydliga stil?
 
Vad jag hoppas är att folk klär sig lite mer udda och vågar ha det alla andra inte har. Jag menar jag valde ju bort Handelshögskolan dels för att jag vet att dom klär sig som små kostymnissar(dock definitivt inte bara därför). Inget illa menat men jag skulle vilja ha några sista år som jag kan klä mig lite som jag vill innan "kostymnissetiden" och "allvaret" börjar. Jag tycker ju om lite mer udda stilar om man säger så.
 
Funderingar, funderingar... Vi får väll se hur det blir helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kära Beatrice! Var dig själv , så kommer du att trivas alldeles utmärkt.

Svar: Jag hoppas det :)
Beatrice Vad-Schütt Klockervold

2013-04-03 @ 21:07:49
Postat av: Carl-Johan Backman

Hej Beatrice! Alla har inte samma prydliga stil på KTH utan den är väldigt spridd, så du har inget att oroa dig över. :)

Vilket program ska du läsa?

Ha det gott och välkommen till KTH!

Svar: Okej vilken tur! Jag har sökt in på civilingenjör industriell ekonomi som förstahandsval och sen civilingenjör design och produktframtagning som andra så vi får se vad det blir :)Detsamma! Vi kanske ses där!
Beatrice Vad-Schütt Klockervold

2013-04-12 @ 07:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback