Hejhopp!

Igår började boxningen igen efter sommaruppehållet så jag känner mig ganska så mör idag kan jag säga! Dock så är det snart dax att jag tar och piggar på mig för idag vid tvåtiden ska jag och Emma paddla med ECIT-eleverna till Hjärtön. Egentligen så skulle inte jag följt med eftersom jag inte har Idrott och Hälsa B men eftersom Emma är ensam tjej med 22 killar fick hon ta med sig någon så nu jäklar ska vi sova i tält mitt ute i skogen inatt! Kommer tillbaka vid lunch imorgon och då blir det Biologi B och efter det till siggan och byta om inför nästa boxningsträning. Full rulle här! Vi får väll se hur mycket vi kommer sova men jag har en känsla av att jag kommer vara ganska slut imorgon när jag väl kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback