Winnie the pooh

Vissa quotes fastnar verkligen. Två ganska söta bilder man ser lite då och då är på nalle puh och jag var bara tvungen att rita av en av dem och funderar nästan på att kanske sätta upp den någonstans. Kanske också rita av den andra. Men jag vet inte riktigt. Jag ritade ju bara av den så det är ju inte jag som gjort den på något sätt. Kanske ska göra en till som jag gör till min egen med lite färg och så i stället. Vi får se
Gjorde den med min fina reservoarpenna som jag fick från Heidie förra julen. Upptäckte att det var ganska roligt att rita med den också så jag fastnade och gjorde även en annan "teckning" (eller vad det nu heter). Tänker inte visa den nu men kanske senare. Har inte bestämt mig om vad jag tycker om den än. Dessutom är motivet lite speciellt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback