Myser

Ja tar tillbaka att jag inte har något att göra i två veckor från fredag och frammåt. Nu har dom bestämt att vi ska flytta provet till typ torsdag eller något nästa vecka i stället. Det skulle ju vara så skönt att få det gjort! Visst kan det vara bra med några extra dagars pluggtid men ändå!! Jag såg verkligen fram emot mina två sköna läxfria veckor som nu blev 5 dagar kortare.
Fast just nu känner jag mig ändå ganska nöjd med mig själv och det är trotts allt lite skönt att inte behöva plugga ikväll. Efter dagen med matteprov, körning och träning myser jag framför brasan med en kopp te och min nuvarande favorittröja. Att det är kallt och småruggigt ute gör inte saken sämre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback