Tisdag

Som ett litet tillägg till inlägget från igår kväll om att mitt huvud inte verkar tycka om mig för tillfället så gick jag just in på bloggen och bara kollade igenom lite snabbt och upptäckte ett annat inlägg ganska långt ner som också handlade om mitt huvud. Det där med skolsofforna och om hur hårda dom är att slå bakhuvudet i... Ja det är ärligt talat rätt åt mig att mitt huvud straffar mig med tanke på hur mycket jag misshandlar det.
 
Blev hemma igen idag med feber men jag tänkte ändå ägna dagen åt att plugga. Utsikten är det inget fel på i alla fall. Det är -2,5 grader och isen har börjat lägga sig i solskenet och där vattnet fortfarande syns är det alldeles spegelblankt. Dessutom har jag ju sällskap av min goa snarkande hund här bredvid mig och självklart en kopp te.

Kommentarer
Postat av: Adele

Din goa snarkande hund, har världens duktigaste "lill" matte.Puss mitt hjärta.

Svar: Puss! <3
Beatrice Vad-Schütt Klockervold

2012-11-13 @ 21:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback