Saco-mässa

Är på väg till saco-mässan i stockholm och sitter och har lite tråkigt på bussen för tillfället och fryser om fötterna och har lite smått långtråkigt. Ska bli kul att komma fram dock och kolla lite på högskolorna. Speciellt kth!
Med största sannolikhet blir det nog där jag hamnar sen för även om jag skulle komma in på handelshögskolan så vet jag inte riktigt om det är något för mig. Verkar som om det är en skola för "lite bättre" personer och jag är ganska osäker på om jag skulle trivas där även om själva skolan  verkar vädigt bra.
Blir det i alla fall kth  så tror jag det blir civilingenjör design och teknik men jag skulle också kunna tänka mig arkitektur. Vi får se men blir det civilingenjör funderar jag på att också läsa till civilekonom på stockholms universitet. Typ gå tre sista åren på kth samtidigt som jag går tre år på universitetet. Mycket jobb men det är det värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback