Dissekera kohjärta?

Sitter och har en lite längre rast nu innan sista biologilektionen som jag fortfarande inte vet om jag ska gå på. Den är frivillig eftersom vi ska dissekera kohjärtan. När han föst sa det för någon månad sedan var jag helt hundra på att jag inte skulle gå på den med tanke på hur jag är med blod men nu tvekar jag lite. Jag menar ett hjärta, alltså en muskel, alltså en bit rått kött. Jag har ju inga problem med rått kött annars så egentligen skulle det ju kunna gå.Mitt lilla blodproblem uppstår ju hittills bara när jag eller någon annan gjort illa sig och inte när jag ser rått kött. Sen vill jag bara poängtera att jag inte är rädd för blod utan jag bara reagerar på det. Varför vet jag inte. Egentligen behöver jag inte ens se blod. När jag var uppe i Åre och skulle rida på en ardenner och blev kliven på tån så räckte det med att jag såg att den blev blå så började jag må illa, bli kritvit i andiktet och få ringande öron. Har i princip alltid varit så och jag har ingen aning om varför men så är det i alla fall.
 
Tror jag ska ta och prova gå dit i alla fall. Jag menar funkar det inte kan jag ju alltid bara gå därifrån. Om jag inte redan ligger på golvet med benen uppe i luften det vill säga...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback