Linsellborren

Så här kan en helg utan el och vatten se ut när man är utomhus istället för inne


Marshmallowgrillning i spisen funkar aldeles utmärkt! (förrutom att man bör akta taket i spisen när man håller i en kamera i ena handen och grillpinnen i den andra, dom blir ganska sotiga annars)


I mitten av Ljusnan

Synd att bilderna på räven inte blev bättre! Hade helt fel inställningar på kameran och var lite smått oförberedd efter att ha fotat i motljus på landskapsinställningar och fick totalpanik när den kom för att jag ville hinna ta kort och glömde helt att kolla kameran. Samma sak när det sprang en liten hare över vägen när vi var ute och gick. Det här med att tänka under stress är inte riktigt min grej men någorlunda blev bilderna iaf! Fast dom kunde ju ha varit mycket bättre och skarpare...



Jag som sagt att jag ville se och fota en riktig älg i skogen i sommar. Så ser man 8st på två dagar. Att sätta sig i ett hårt och kallt älgtorn i flera timmar känns inte längre så nödvändigt

Här nedan är nog den som njöt absolut mest att vara där uppe

Och till sist ett litet bildbevis på att jag badade i Ljusnan. Kan inte direkt påstå att det var varmt och skönt med tanke på att isen smälter från fjällen och åker direkt ner i älven nu på våren. Den 7-8gradiga luften kändes riktigt varm när man kom upp kan jag säga!

Kommentarer
Postat av: Heidie

Men Bea din galning, bada i det kalla!!! Du är ju tokig!

Jättefina bilder, speciellt den på älgen ;-)

Love you!



Puss och kram

2012-05-22 @ 10:33:36
Postat av: Bea

Haha en aning kanske, tack! ;D

Love you too! Puss <3

2012-05-22 @ 10:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback