Dom två senaste dagarna

Har inte riktigt orkat skriva något inlägg dom två senaste dagarna och egentligen har jag inte haft speciellt mycket tid till det heller. Har så sjukt mycket att göra med skolan framöver så det är oklart hur aktiv bloggen kommer att vara fram till sommarlovet.

I lördags gick det mesta av dagen åt till att övningsköra och plugga som sen på eftermiddagen var jag till Gävle och kollande på Sofies poledanceuppvisning. Hon var superduktig! Helt otroligt att det går att göra sånna saker(har ingen aning om vad någonting heter så sånna saker får duga, vill man kolla på vad poledance är kan man kolla på youtube helt enkelt)
Igår var  jag och Tessan till Årsunda och hjälpte Sarah med hennes fotografiska bild-uppgift och när jag kom hem igen vid 2 så var det bara till att ha i 5l balsam i håret för att få ut tuppering.Helt sjukt vad hårt jag måste ha tupperat det. I och för sig stod det rakt ut när jag var klar(jag skulle föreställa ilska) så jag kanske kunde ha förutspått det. Sminket fixade jag men det höll inte speciellt länge pga kuddkrig. Efter att jag äntligen fått ut håret var det bara till att sätta sig och plugga igen. Älskar sista veckorna innan sommarlovet. Det är så lugnt och skönt så. Eller inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback