Photo a day - something I adore

Something I adore får nog i stället bli Someone I adore. "The best things in life are not things"

Då mitt kära pandoraarmband försvann för ett tag sedan så är min käraste ägodel numera min kamera. Och ärligt talat så tycker jag att det skulle vara ganska tråkigt att sitta och skriva om hur mycket jag tycker om min kamera. För att inte tala om hur tråkigt det skulle vara att läsa det. Därför så får det bli someone istället.

Min kära lilla bebbe på 32 kg. Söt som attan och alltid bra på att muntra upp. I alla lägen.

För sex år sedan i slutet av februari fick vi hem denna sötnos från Guldsjöns kennel med på tok för stora tassar och öron. Numera har kroppen hennes växt ikapp övriga kroppsdelar men enligt henne är hon fortfarande en ganska så liten hund då något av det bästa hon vet är att sitta i knä. Eller nej, det var inte riktigt sant. Hund är ett ord som inte kommer på fråga. En mer udda hund får men leta efter. Men vad annat kan man förvänta sig när hon växt upp i våran familj? Hon passar ju väldigt bra in i alla fall, det är en sak som är säker ;)

Sötnosen :')

Kommentarer
Postat av: Heidie

Men Bea, du glömde ju mig ;-)

Someone you adore ;-)



Anyway... I adore you honey!

Puss

2012-05-09 @ 10:34:19
Postat av: Bea

Patience my dear! Du kommer allt också få vara med i ett av inläggena den här månaden ska du se ;)

Love ya! Puss

2012-05-09 @ 19:20:21
Postat av: Marina din bästa syster

Och var kommer jag då in??

2012-05-11 @ 00:08:04
Postat av: Bea

Också senare ;)

2012-05-11 @ 19:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback