Photo a day - Me

Då tänkte jag börja med det här med Photo a day-utmaningen då. Får ta och jaga ikapp datumena lite till att börja med men det ska nog gå bra. Tänkte först att jag inte skulle hinna fixa det här med allt i skolan nu med slutspurten och så men sen kom jag på att jag ändå kommer hålla på med bloggen då och då så varför inte testa det här och göra lite, förhoppningsvis, roliga inlägg av det. Andra har lyckats har jag sett så varför skulle inte jag kunna? ;)



Jag heter Beatrice Vad-Schütt Klockervold, är 18 år och bor utanför en stad(dom kallar det så men jag skulle nog mer säga liten by) som heter Sandviken. Jag bor tillsammans med mina föräldrar och hund(eller snarare en unge på fyra ben) i ett vitt hus med grå knutar och röd dörr precis vid Storsjön och har två storasystrar som bor i Gävle. Pluggar gör jag i Sandviken på NV-linjen andra året och bästa vännen heter Terese och vi kan snart fira 15års-jubileum då vi kännt varandra sedan dagis!

På fritiden tycker jag om att måla och fotografera och vara allmänt kreativ samt att umgås med mina nära och kära. Jag tycker också om att åka upp till fjällen där mina farföräldrar har stuga och ner till Danmark som vi åkte till med husvagn varenda år tills dess att vi fick Dezzie(vår fyrbenta unge). Nu har vi dock återupptagit den traditionen igen fr.o.m. förra året.Träna gör jag ganska ofta då jag går på boxning och springer en hel del.

Skulle jag beskriva mig själv med fem ord skulle det nog vara "otroligt disträ, envis och udda". (enligt min kära mamma så är jag också ganska kramgo!) Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback