Photo a day - daily ruotine

Jadu vi börjar väl från börjanpå dagen då antar jag. Vi tar en måndag!

Dagen börjar med att äta frukost, borsta tänderna, fixa mig. Sen skolan till kl 8.10 med engelska, matte, lunch, fysik, biologi. Sluter 15.00 och är hemma ca 15.30. Väl hemma brukar jag sitta vid datorn ett tag, kanske lite tv, äta, springa, dricka smoothie, kanske gå ut och gå, plugga en del, fota lite, kanske måla samt flumma runt lite och slösa bört lite tid på absolut ingenting. Sen sova.
Iaf på en ganska ohändelserik dag. Ibland är det boxning men jag har inte gått på så mycket träningar på sistone pga att det är så krångligt att ta sig dit och så. Väntar hellre tills jag får körkort och börjar träna på rigtigt då i stället för att krångla nu när jag har så mycket med skolan.

Ja det var min vanliga måndag. Kanske inte så rolig men det är svårt att komma på vad man faktiskt gör när man väl sitter och försöker komma på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback