Annorlunda bilder och trailers

Har insett att mina bilder inte riktigt ser ut som andras bilder på bloggar. Dom allra flesta redigerar bilderna så dom blir väldigt ljusa vilket ger en helt annan känsla (tex. http://fotogeniquee.blogg.se/). Själv tycker jag det blir väldigt fint men jag skulle sakna lite av färgerna. Speciellt om dom är väldigt starka. Men sen var det det där med känslan. Jag menar känslan av en blogg gör ju nästan hela bloggen. Hm. Någon som har någon åsikt om saken?


Har börjat kolla på filmen Älska mig igen idag. När tre pers sitter i skolan och grinar kan man nog säga att producenterna gjort ett ganska bra jobb med en film. Den är så sjukt bra. Här är trailern:



Sen vill jag verkligen se den här också. The Lucky one. Vanligtvis är jag inget Zack Efron-fan och jag har aldrig riktigt förstått Highschool musical-hysterin då jag är en av dom få som inte tycker att han ser så speciellt bra ut i den filmen. Men tänk vad lite skäggstubb kan göra? Från 12 år till 25 på ett ögonblick. Detta är ögongodis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback