En guldfisks minne

Jag har fått lite kritik från min kära syster Marina om att jag inte håller det jag lovar här på bloggen. Vilket jag nog kan hålla med om med tanke på att det kan ta typ en vecka för mig att lägga upp något jag sagt jag ska göra dagen efter eller så glömmer jag helt enkelt bort det och gör det inte alls. Det ska jag bli bättre på, eller i alla fall försöka. Alla som känner mig vet ju att jag har ett minne som en guldfisk så vi får se hur det går ;)

En sak jag sagt att jag skulle rapportera om var ju hur det har gått med min skena som jag har i munnen på nätterna och jag kan nu konstatera att jag faktiskt inte vaknar i en stor dreggelpöl. Däremot har jag omedvetet spottat ut den någon gång under natten två nätter av tre. Igår natt lyckades jag dock behålla den i munnen hela natten men tydligen så hade jag också lyckats hålla munnen stängd för min huvudkudde var helt torr!

Här är lite bilder från idag. Bilden på mamma har jag laddat upp som hennes nya profilbild på fb men hon är inte riktigt medveten om det själv än dock, hihi





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback