Våren är på väg

Igår fick jag hem lite kläder från halens som mamma beställt. Bland annat en klänning som jag ska ha på mig på Sofies mexikanska kväll om någon vecka. Letade efter något med mycket volanger och tja det hade den verkligen! Ännu mer i verkligheten än på bild. Det typ består av volanger kan man säga. Hoppas den inger rätt mexikanska känsla sen tillsammans med rätt håruppsättning och smink. Jag tror verkligen det!
Sen fick jag hem två par shorts också och jag kan nu konstatera att jag för första gången har överdrivit storleken på min rumpa. Jag som inte trodde att det var möjligt! Haha, dom var ju något stora kan man säga. Retur!

Justja jag har ju dessutom glömt att visa vad jag gjorde med håret häromdagen. Ska ta och visa det sen, förhoppningsvis imorgon. Nöjd blev jag iaf!
Nej nu tar jag och kryper ner under mitt varma täcke. Man måste ju vara utvilad när man ska på teaterpremiär! Lycka till Heidie!




Blåsippan snart uti backarna står!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback