Lilla Rut

Jag kom på det att jag ju inte kan lägga ut filmen på lilla Rut nu. Då förstör jag ju för dom som inte sett pjäsen än! Tror jag tar och håller på den lite till, kanske tills de är färdiga med föreställningarna för den här gången. Vi får se. Men jag kan ju avslöja att det lät väldigt bra i alla fall! Eller ja det är faktiskt en riktig underdrift. (utsäkta språket men) Det var riktigt jävla bra gjort! *stolt syster som växt upp med en sådan stjärna* Sen har jag också fått höra att det finns fantastiska recensioner i tidningen idag. Läs GD! (finns dock inget på hemsidan än men det kommer väl!)


Måste ju lägga upp någont i inlägget iaf även fast det inte blev någon film så jag lägger upp det här som jag sagt att jag ska lägga upp i typ två veckor nu. Bra minne men kort!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback