Jag brukar se mig själv utifrån rymden

Som en obetydlig prick någonstans på en av de jättesmå planeterna
Då blir det lättare att våga göra saker



Idag blir det boxning och för första gången så åker jag själv dit. Får väl se hur det går! Just nu är jag något trött efter matteprovet på 3,5 timme och allt plugg på förmiddagen och igår kväll samt allt strul igår. När jag skulle börja plugga igår och skulle dra upp boken ur väskan, vad tror ni jag får reda på? Jo att det var fysikboken jag tagit med och att matteboken med största sannolikhet låg kvar i skåpet. Så himla typiskt mig! Jag fattar inte hur jag lyckas!
Ringde till mamma som hade kvällsjobb på siggan i panik och frågade vad jag skulle ta mig till. Självklart har mamma alltid en lösning. Hon åkte hem till tessan och lånade hennes bok, åkte tillbaka till siggan, kopierade 60 sidor, åkte tillbaka med boken till tessan och sedan hem för att lämna av papperena. Sen såg jag att facit inte fanns med.. Det hade jag totalt glömt kan jag säga. -> samma procedur ännu en gång. Tur man har som har en så snäll mamma(och pappa som också var med och lämnade och kopierade lite). TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback