I sommar

Håller på att göra en lååång "Att göra i sommar"-lista. Hemskt att det bara är mars än så länge. Jag vill ju ha sommar NU. Fast först vår. En varm vår. Så varm att den är på vippen till att vara sommar. Och efter det en riktig sommar. Och ett lååångt sommarlov framför allt. Ibland önskar jag att jag hade någon slags klocka så att jag kunde stanna tiden. Eller ja, stanna tiden men låta dagarna gå. Bara helt plötsligt utöka sommaren 2012 på obestämd tid. Det skulle väl vara något? Tror jag ska sätta en sån klocka högst upp på min önskelista tills jag fyller år. Tänk vad praktiskt. Jag menar den skulle man ju kunna använda vid andra tidpunkter på året också. Typ jul. Eller bara en vanlig helg. Fast då kanske man tröttnar på att vara ledig och längta till skolan? Men det skulle ju inte alls vara så dumt! Nej en sån där klocka ska jag allt ta och skaffa!

Från sommar till frost. Här är lite nyknäpta bilder





Dezzies ben har förresten blivit bättre nu. Efter lite massage så kunde hon gå lite försiktigt på benet igen så förhoppningsvis går det över av sig själv. Annars blir det att fara till veterinären imorgon vilket inte är så populärt om man frågar henne så vi får hålla tummarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback