Biologiprov och en spansk film

Har precis kommit till siggan och är något trött kan jag säga. Pluggade till halv 11 igår och gick upp kl halv 4 för att plugga ännu mer. Kl 8 var det alltså biologiprov. Gick väl hyffsat tycker jag men det är lite svårt att säga. Det känns som om det gick bra iaf.

Sista lektionen hade vi spanska och skulle då kolla på en film som Aslam hade tagit med. Den var självklart på spanska men hade ingen text, alls, inte ens spansk. Jag fattade ca ingenting. Kan väl inte påstå att jag försökte så mycket men jag tappade liksom koncentrationen vid första scenen. Som var en sexscen. Och visst helt ok att kolla på sexscener, jag bryr mig inte direkt och det är väl ytterst få 17åringar som gör det också men när ens lärare sitter och håller på att tjikna av skratt och försöker gömma sig bakom ett papper är det ganska svårt att hålla sig för skratt. Låt oss säga att filmen Aslam valt(snarare laddat ner på måfå efter längd så vi skulle slippa så mycket av lektionerna som möjligt) kanske inte riktigt var som han tänkt sig. Det vat liksom inte en sexscen. Fast jag måste säga att den första nog var roligast för det var då allt spåra. Men tyvärr verkade vår lärare sansa sig för vid den fjärde scenen tittade hon bara mest ner i papperet. Vilket var synd för filmen var verkligen inte bra.

Vill förresten ha en drömfångare. En större som jag kan ha bredvid spegeln i mitt rum
Lite bilder från weheartit.com, klicka på bilden för att komma till ursprungssidan. Det kan
ni förresten göra med alla bilder som inte är mina.


Det här är min egen däremot. Justja jag har ju glömt bort att visa det jag målade/skissade
på sportlovet. Får ta och göra det sen. Sen knäppte jag en del vårbilder igår så vissa av
dom kommer ut senare idag när jag kommer hem. Stay put

Kommentarer
Postat av: Mej.

vackra bilder.

2012-03-17 @ 13:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback