Ännu mera vår

Snart ska jag till tandläkaren för typ tredje gången på ganska kort tid. Ska dit och hämta en skena till tänderna för jag tror jag har ärvt genen att bita ihop tänderna på nätterna från mamma. Få se om min huvudvärk blir bättre med skenan för i så fall får jag en riktig bettskena senare. Nu blir det bara en gummiskena än så länge. Kruxet är bara att jag inte bar biter ihop tänderna på nätterna utan jag gör det ibland på dagtid också och även om det gick så skulle jag inte vara så sugen på att ha den i permanent.

Observera hur jag automatiskt skrev ”ärvt genen”. Man blir miljöskadad av att gå på natur. Till och med så att man börjar undra vilka gener som är dominanta och vilka som är resistenta ibland. Illa Bea.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback