Sommaren är definitivt, absolut inte i närheten av slut

Det jag inte tycker om med sommaren är alla mode-updates om det nya "höstmodet". Jag menar hur mycket förstör inte det sommarstämningen man just kommit in i? Vi har just kommit in i sommaren. Jag fick sommarlov för en vecka sedan. Dom flesta har inte ens fått semester än. Vad hände med att leva i nuet egentligen? Jag citerar min kära mattelärare(som alla som har träffat vet vem jag menar): Ta det lugnt. Lugna ner er. Helt seriöst! TA DET LUGNT. Låt mig få njuta lite här. Sluta rasera mitt fantastiska humör. Ni lyckas bättre än stormen där ute just nu.
Jag vill förtsätta att shoppa en massa tunna sommarkläder och inte bunkra upp med tjocktröjor som tar upp hela garderoben. Jag vill njuta av årets bästa årstid så snälla TV4 ta inte fram hösten än. Steffo och Jenny har precis hunnit sitta uppe på taket av studion för första gången iår ta inte fram mer varma kläder på sommarrean. Det finns sommarfynd där också så plocka fram och visa dom i stället är ni snälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback