Är det juni så är det

3e juni. Juni=sommar. Oberoende av väder. Därför bestämde jag mig idag för att gå ut och plantera min aloe vera.
Fick en aloe vera-växt av mamma härom dagen som jag inte planterat än så idag tyckte jag det var dags.

På med stövlar och regnjacka och ut i regnet bara! Kan ju inte direkt påstå att jag var ute speciellt länge men ute var jag iaf!


Och voilà! Nu är det bara ett städat skrivbord att ställa den på som saknas


Nu blir det till att sätta sig med fysikböckerna igen. Fick inte så mycket gjort igår som jag hade planerat för födelsedagar går självklart före plugg. Var nämligen till Ockelbo och firade William som fyllt år. Hade jättekul och vi bakade en jättesnygg tårta till honom men jag med mitt klappträ lyckades självklart radera bilderna i stället för att kopiera dom över till datorn. Får ta och be nåon av tjejerna att skicka över lite bilder som dom tog för mina är nu spårlöst försvunna. Duktigt bea, duktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback