I'm back!

Borta bra men hemma bäst, nu är jag äntligen hemma igen efter mycket om och men. Kom hem igår efter en minst sagt intressant hemfärd. När vi var klara i lägenheten och Tessan med familj åkt så hämtade Marina och Daniel upp mig på Hisingen. Efter ca 100 meter växlade Daniel och det bara small till i bilen och så började den låta jätteilla. Med 60 mil framför oss kändes det inte helt rätt att fortsätta köra när vi inte visste vad som var felet så vi ringde någon service dom hade på bilen och bad om att till skillnad från dom flesta andra inte hade stängt på söndagar. Till vår stora lycka hade dom öppet och förvånansvärt snabbt dök en mekaniker upp. Visade sig vara avgassystemet som gått av på ett ställe men enligt honom kunde vi köra ändå men han satte i alla fall upp det lite och sa att "Om det börjar lukta avgaser i bilen så är det bara att veva ner rutorna". Ja det var ju också ett råd...
Efter det var det bara till att ge oss iväg igen. Dock med en bil som lät som en motorcykel fast 10 ggr värre och i bilköer på motorvägen, men frammåt gick det!
 
Har inte redigerat bilderna från danmark än så jag lägger in två bilder från förra åter som jag först nu hittat på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback