De två senaste dagarna och en bloggpaus

Ska börja med att summera dom senaste två dagarna. I förrgår, alltså fredags, blev det grillkväll hemma hos mig med en del folk. Hade jättekul så det måste vi göra om senare i sommar. Knäppte en del kort men jag tror nästan alla, inte minst killarna, kommer strypa mig om jag lägger ut dom så jag låter bli med det ;). What happens at my place stays there. Det får räcka med att jag säger att vi hade en väldigt rolig kväll!
Igår sprang jag för första gången på ett bra tag. Så skönt att förkylningen har släppt nu! På kvällen blev jag upphämtad av nya bilägaren(Sarah). Åkte runt lite, skjutsade lite folk och sen till donken och mcflurry dime.
 
Nu blir det en lite längre bloggpaus! På tisdag åker jag till Danmark och innan dess ska en el del fixas! Tycker dessutom en bloggpaus är välbehövligt då jag känner att bloggen börjar dö ut litegrann men när jag kommer tillbaka kan jag utlova en massa nya bilder och en ny inställning gentemot bloggandet! Dessutom kan jag lova att visa upp tavlan jag snart är klar med samt en teckning jag glömt visa och så tänkte jag börja tillverka lite egna smycken och kanska visa upp dom här! Men tills dess kanske det blir så att någon annan kommer gästblogga. Vem vet! Tessan kanske återkommer och kanske blir det så att jag ber mina underbart udda systrar att skriva något inlägg om dom känner för det! Men tills jag kommer tillbaka den 30e så får ni ha det så bra! Heidå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback