Stockholm

Ja igår var tessan och jag i Stockholm och shoppade lite. Fick skjuts dit av pappa som skulle dit och jobba och det blev en riktigt mysig dag. Älskar rea! Fick bla med mig ett pas skor hem för 69 kr. Trodde först dom kostade 229 så när jag gick till kassan och hon slog in dom och bad om 69 kr kunde jag inte dölja min förvåning. Tror aldrig jag köpt ett par skor så billigt någon gång. Köpte några t-shirts från monki också samt en skjorta och bh från cubus. Sen var vi in på stadium och köpte boxningslindor till mina händer så nu slipper jag ha ont i i händerna efter varenda gång jag tränat i fortsättningen!


När jag kom hem upptäckte jag att mina favoritjeans gått sönder så jag tänkte be min kära farmor att laga dom sen och samtidigt be henne om hjälp med att tvätta min onepiece. Ibland är man i behov av ett proffs och då är det tur att man har ett i närheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback