Kategorier

Sitter nu och ändrar om en del i kategorier na på bloggen. Vet inte riktigt hur det blir men det är en fasans massa inlägg som jag vill ska byta plats. Jag vill att allt ska vara lite mer sorterat efter foton och inte det jag skriver om. Sen ska jag fixa ett snyggare arkiv också. Fast det blir nog inte idag. Och så ska jag fixa ny profilbild, samt få upp den så den börjar ovanför inläggen. Vilket inte heller kommer hända idag.

Tror jag ska ta och försöka fota lite kolsyra sen. Såg en jättecool bild på det och skulle vilja testa det själv också. Men som sagt, inte idag. Idag ska jag försöka få färdigt kategorierna och sen blir det god natt för min del


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback