Hem till kära syster och fika

Tänk att det bara är 2 dagar kvar av jullovet imorgon. Shit vad fort det har gått! Bara till att börja längta till näste lov då. Var till gävle och fikade hos Marina och Daniel idag. Vär riktigt mysigt och Marina bjöd på en del hembakat och visade sin medfödda talang där. Haha nejdå men det smakade riktigt bra faktiskt!(Marina: Jag är riktigt imponerad!) Synd bara att kameran har slut på batteri precis när det går tre rådjur utanför fönstret. Ibland har man allt ganska otur. Trodde först det berodde på att det var för mörkt att jag inte kunde knäppa några kort men sen upptäckte jag att det var pga batteriet.
Nu ska jag ta och dra fram lite skolböcker ur garderoben och ta tag i allt jag sagt att jag skulle slippa ända tills nu. Kulkul!

(Köpte förresten ett nytt läppstift när jag och tessan var i gävle igår! Råkade ju spola ner det förra i en toalett... Dock är det inte riktigt lika gällt som det blev på bilden)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback