Tandläkaren..

Ja idag kl 17.30 ska jag till tandläkaren. Igen. Var dit för typ en månad sedan och fick en ny tid eftersom en riktig tandläkare ska kolla om jag behöver bettskena. Man går ju till tandhygienister som det så fint heter annars. Men jag kom just på att det kanske inte är så smart att käka massa chokladkakor innan man går till tandläkaren? Äcsh! Jag ska borsta tänderna sen innan, och så tycker jag faktiskt jag är värd dom eftersom jag ska dit! Vid närmare eftertanke så tar jag nog en till!
Bild från Nysätern. Blev inget redigeringsprogram installerat igår men hittade den här som jag inte tyckte behövde redigeras. Kommer nog bli en hel del mer foton från i somras från nysätern när jag inte knäppt några nya. Så tråkigt med inlägg med bara text tycker jag! Har nästan låtit bli några gånger bara för att jag inte haft några snygga bilder men nuså kom jag på att jag bara kan ta ett från i somras i stället. Jag knäppte ju drygt 1200 bilder de 10 dagarna så jag har ju en del att välja på framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback