Apropå ingenting

Igår kväll när jag skulle somna kom jag på varför jag har så svårt att sova efter att jag kollat på skräckfilmer och liknande. Jag somnar alltid på höger sida. Dock är min dörr på den vänstra delen av sängen och när jag har kollat på något läskigt vill jag inte sova med ryggen mot dörren. Därför kan jag inte sova då heller eftersom jag bara kan somna på höger sida. Möblera om? Funkar icke. Vilket dilemma. (och nu bortser vi från dom filmer som man inte ens vågar stänga ögonen efter för då spelar det ingen roll hur man än bär sig åt så kan man inte sova ändå. Jag vet nämligen inte hur man sover med öppna ögon. Får lägga till det över saker jag ska lära mig.) Konstigt vad man kan komma på bara så där lite spontant apropå ingenting ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback