Saknar sommaren lite

Måste erkänna att jag saknar sommaren lite. Och Nysätern. Fast dit ska jag ju i och för sig om tre veckor. Och det är ju sjukt kul att få åka skoter igen. Så egentligen så skulle jag nog inte vilja byta även om jag kunde. Men jag saknar värmen lite. Att kunna ha linne på sig utomhus och inte frysa skulle kunna vara skönt. Men som sagt var det det där med skotern.
Men man kommer väl alltid längta till de andra tre årstiderna oberoende av vilken månad det är antar jag. Det bästa vore väl om man kunde vakna upp på morgonen och välja vilken årstid det ska vara för dagen. Tänk så praktiskt! Fast sen var det det där med ekosystemen och att det finns 46 miljarder människor på planeten. Där sket det sig.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

fin blogg :)

2012-02-07 @ 18:56:13
URL: http://lovisamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback