Packapackapackapacka-Melodifestivalen-packa

Nu är allt packat-tror jag. Jo men det känns så! När jag packat färdigt kollade jag och familjen på Mello vilken faktiskt inte var en ren katastrof som den var förra veckan. Någon låt skulle nog kunna gå att lyssna på. Gillade Lisa Miskovsky och han den konstiga filuren, vad han nu hette. Han levde om en massa på scenen iaf men om man tittade bort och lyssnade så var låten helt ok. Kyss mig tror jag den hette om jag inte kommer ihåg helt fel. Udda men kan bli bra om man lyssnar på den några gånger. Den gick dock inte vidare

Jaja nog om melodifestivalen. Imorgon bär det av mot Nysätern! Blir nog inte så bra uppdateringar då internet inte riktigt är något som prioriterats där uppe av telefonbolagen. Det har ju faktiskt inte telefoni gjort i över huvud taget där då det inte ens går att smsa. Ska dock försöka göra lite mms-inlägg när jag väl får teckning någon gång uppe på fjället eller någon annanstans. Mina försök att inte lämna bloggen helt död kan dock motarbeas av min telefon som aldrig varit någon hejjare på att skicka mms. Dom går ibland inte ens fram här hemma och när dom väl gör det så gör dom det ca 1-10 timmar efter att jag skickat dom. Så ja, vi får se hur det blir helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback