Målamålamåla

Idag är jag så himla trött i ryggen. Kan bero på att jag satt på golvet lutad över en tavla ca 4-5 timmar igår. Eller rättare sagt två tavlor. Fick en idé i förrgår och då kan jag inte låta bli att börja måla på den även om jag redan håller på med en annan. Jag tröttnar nämligen på idéerna efter ett tag så jag är så illa tvungen att börja måla på en gång. Om jag börjar måla efter typ två veckor tröttnar jag på tavlan ändå och så blir den aldrig färdig men jag börjar alltid på den ändå fast jag vet att jag kommer tröttna. Nu när jag har en vecka utan läxor tänker jag därför passa på.
Har fortfarande inte målat färdigt den jag redan höll på med men den börjar kanske arta sig nu. Vad gäller den andra har jag målat grunden till halva bakgrunden. Den är nämligen superstor. Men jag tror den kan bli bra när den väl är färdig.
Här är den förra akrylmålningen jag gjorde, brist på nya foton därför repris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback