Made my day!

Vad glad jag blev när jag loggade in imorse!

Även om han inte köper någon så är det ju sjukt kul att han tycker om dom :D Tack kära moster Anne som tipsade! <3

Förresten så är det en låt jag bara inte kan släppa för tillfället. Har hört en liten del av den väldigt många gånger nu, vilket jag också tror att dom flesta andra har då det numera är i princip omöjligt att titta på tv utan reklam. Om man inte vill kolla på ettan eller tvåan det vill säga. Måste säga att det inte händer alltför ofta. Barnkanalen och kunskapskanalen finns väl förresten också utan reklam va? Tror nog det är mest chans att jag slår på barnkanalen av dom. I vilket fall så är den med i en kaffereklam och idag bestämde jag mig för att jag ville höra hela låten och jag gillar den skarpt. Helt klart något man skulle kunna lägga till på listan för låtar jag lyssnar på när jag målar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback