Lite väl lite vinter

Upptäckte att det har, i mina senaste inlägg, varit lite väl lite vinterkänsla. Jag har inte heller knäppt några nya kort ute så dessa får duga.

Idag har jag varit i skolan, haft träningsvärk och varit i valbo. Kom hem med lite smycken och ett välbehövligt vanligt vitt linne. Träningsvärk har jag haft enda sen i morse och den blir bara värre. Dessutom har jag två blåmärken på ryggen också. Ett lite ovanför svanskotan på vänster sida om ryggraden och ett vid skulderbladen på höger sida om ryggraden. Som uppvärmning på boxningen igår körde vi nämligen en övning som gick ut på att ligga på rygg på golvet med armarna och benen innåt nästan som en boll och sedan ta sig frammåt. Eller ja åt sidan. Det såg jättelätt och smidigt ut när Johnny demonstrerade. Själv kom jag dock inte en meter. Man skulle på något sätt gunga lite med kroppen fast ändå inte och på så sätt ta sig frammåt utan att använda armar och ben. Jag vet att det låter krångligt och det är ganska svårt att förklara men man kanske fattar på ett ungefär. I vilket fall som helst slutade det mer mad att jag i stället för att gunga i princip slog ner svanskota och skulderblad i backen efter varandra men ändå stod i princip stilla. Det slutade i alla fall med att jag gick över till andra sidan rummet

Nu blir det svenska. So long!

Kommentarer
Postat av: Sofie / Komigensofie

Tusen tack för din fina kommentar, Beatrice! Roligt att du tycker att min stil är personlig - det betyder jättemycket för mig :) Och ja, jag förstår inte vad personen som skrev att jag kopierade Stina C's bilder tänkte på, för jag tycker heller inte att dom är lika överhuvudtaget! Och stora huvuden / små kroppar är det många, många som gör! Precis som du skriver! :)

2012-02-10 @ 14:52:04
URL: http://komigensofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback