Skumtomtar

Varför är det alltid så att man sätter sig och äter något gott, som man egentligen vet att man blir törstig av, utan att man har något att dricka och kommer på det först när man ätit klart och är jättetörstig? Sitter i skolan och äter skumtomtar och insåg för någon sekund sedan hur otroligt törstig jag är. Varför gör jag alltid så här? Är det inte meningen att man ska lära av sina misstag?? Men det värsta är väll ändå att nu när jag väl upptäckt att jag är törstig, slutar jag äta då? Nepp det gör jag inte! Jag fortsätter vräka i mig och gör mig ännu mer törstig istället!
 

Kommentarer
Postat av: Mia Olsen

Haha igenkännings faktor!

Fast för mig gäller detta bara typ salta pinnar, popcorn, pepparkakor och choklad. Det mesta annat gör mig aldrig så törstig då jag inte äter så mkt av det. Hehe

Svar: och det blir alltid värre när man väl inser att man inte har något att dricka ;) har man något att dricka så är det nästan så att man kan glömma bort att dricka och hur törstig man är ibland haha..
Beatrice Vad-Schütt Klockervold

2012-12-13 @ 17:32:15
URL: http://marslammet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback